anak yatim shifa

anak yatim shifa

anak yatim shifa

anak yatim shifa

Monday, August 4, 2008

Matlamat Rumah Anak Anak Yatim Shifa

Matlamat Rumah Anak Anak Yatim Shifa adalah untuk membela nasib anak-anak yatim yang miskin agar tidak terbiar dan dapat menikmati kehidupan yang lebih sempurna. Mudah-mudahan dapat menghindarkan mereka dari hidup melarat dan tidak terjebak dengan gejala sosial yang boleh menimbulkan masalah kepada negara.

Rumah ini akan memastikan anak-anak yatim ini akan mendapat pendidikan yang sempurna agar mereka menjadi warganegara yang berguna kepada agama, bangsa dan negara. Pihak pengurusan rumah ini berazam untuk tidak mengecewakan para penderma yang menyokong serta memberi sumber kewangan kepada Rumah ini dengan memastikan anak-anak di sini berusaha untuk memajukana diri dalam segala bidang.

Kami mengharap benar agar hasrat kami yang murni ini mendapat sokongan yang ikhlas dari orang ramai. Harapan kami semoga Allah SWT sentiasa membukakan pintu hati insan-insan yang lebih bernasib baik agar sudi apalah kiranya menghulurkan bantuan kepada Rumah ini secara berterusan demi membela nasib insan-insan yang kurang bernasib baik. Mudah-mudahan, sumbangan mereka ini mendapat keberkatan dan ganjaran dari Allah SWT. Insya Allah.

No comments: